W dniach od 24.05 do 02.06.2014r. odbyła się wycieczka do Włoch.
Pierwszego dnia jechaliśmy do Niemiec.
Spaliśmy w Ratyzbonie. Potem jechaliśmy do Włoch przez Garmish Partenkirchen gdzie widzieliśmy skocznie narciarska, przejazd przez Monachium. Jadac wzdłuż Alp niemieckich po Austrii, podziwiając widoki dotarliśmy nad jezioro Garden ( Riva del Garda). Następnie zwiedzaliśmy Veronę - gdzie widzieliśmy, balkon Julii, małe Coloseum, potem Pisa z Krzywą Wieżą i Katedra.
Po kolejmym noclegu dojechaliśmy do deszczowego Watykanu.
Zwiedziliśmy Kaplicę Schstyńska, Plac św.Piotra. Kolejnego dnia wróciliśmy do Rzymu i zwiedziliśmy Pomnik Wolności, Coloseum, Schody Hiszpańskie, kościoły, Panteon itp. Jadąc piękną trasą widzieliśmy Apheniny i brzegiem morza dojechaliśmy do kamiennego miasta San Marino. Było pięknie.
Następny dzień to piękna plaża. Wszyscy się opalali i odpoczywali ( San Mauro a Mare). Kolejny dzień to Padwa widzieliśmy Plac Prawo Della Valle i Bazylika Św. Antoniego. Na koniec została wam Wenecja.
Płynęliśmy statskiem i po 1 godzinie zobaczyliśmy Plac Św. Marka, Katedre Św. Marka, Pałac Doźów i pięknie gondole.
Łącznie zrobiliśmy 4925 km. Powrót do domu trwał 22 godz.
Było miło, ale dobrze jest wrócić do domu.